Tässä päivän aikana olen hoidellut lähinnä juoksevia asioita, alkaen jöötitykin tilaamisesta päättyen vartijalaskun makselemiseen. Välillä kävin vielä vaihtaraha-miehen kanssa asioimassa.

Inkkarit toimittavat huomenna kärsäauton meille tyhjennysharjoitukseen. Ei siitä sen kummempaa. Definidely possible Sir. De gar will gome before lunchour Sir. Have a nice day Sir.

Vaihtaraha-mies oli entisellään. Pistin lihoiksi 400 jenkkiläistä. Kaveri antoi mulle nipun paikallisia sanoen siinä olevan 50 000. Sitten se latoi 16k vielä oheen. Minähän tietysti istahdin alas ja aloitin laskemisen siitä isommasta nipusta. Ja oho. Mun laskun mukaan siinä oli vaan 48 000. Palautin nipun jannulle sanoen että tästä taitaa puuttua vähän. Kaveri otti pakan vastaan ja sanoi että hänpäs counttaa nää uudestaan, ja laskekaa Te sillä aikaa toi pienempi nippu uusiksi. Siinä plaratessani omiani vilkaisin syrjäsilmällä kun neljä viissatasta vilahti lisää mun ojentamaan kasaan. Kovasti pahoittelin omaa laskuvirhettäni ja hymyilin jannulle kun erottiin. Niin hymyili sekin perkele takaisin...

Rahojen pankkiin viennissä ei ollut ongelmaa kun saatiin vihdosta viimein meikäläinenkin oikeutetuksi laittamaan rahaa tilille. Poishan mä olen sitä jo saanut kortilla ottaakin. Oli viime torstaina ihmettelemistä ko. laitoksessa kun mun saman pankin palkkashekkiä (tosin toisesta konttorista) ei voinut tallettaa eikä vaihtaa kääshiksi tässä meidän City Centren toimistossa. Olisi pitänyt mennä asioimaan tähän saman pankkiryhmän nimenomaiseen konttoriin. Eli siis tilanne olisi ollut sama jos Suomessa saisi pankkikorttiaan vinguttaa vain jossain tietyssä kauppakeskuksen seinässä nököttävässä automaatissa.

Vartsafirmalla oli mielenkiintoista asioida. Siellä oli n. 200 jätkää selvittelemässä jotain palkkaepäselvyyttä. Toimistoa oli suojaamassa kaksi poliisia ja kolme rynkkysotilasta. Melkoinen älämölö siellä oli päällä. En jäänyt katselemaan sen pidemmäksi aikaa.

Kaksi postausta samana päivänä eikä kummassakaan mitään tähdellistä asiaa. Niin se tiedon valtatie tukitaan.