Ei. Ei ole sähkö vieläkään.

Meillä on nannyn kanssa diilinä että saa syödä mitä kaapista löytää/samaa lounasta mun/U:n kanssa.

Sähkötilanteesta johtuen kokkailin luovasti mikrolla. Lämmintä pekoni-sipuli-perunasalaattia hapankermakastikkeessa. Fetasalaattia kylkeen.

Hajira ei syö sikaa. Perkele. Siis siitä syystä perkele että en hoksannut kysyä.

Hän nimittäin on islamista POISKÄÄNTYNYT seitsemännen päivän adventisti! Miettikääpä sitä. Kertooko jotain likan luonteesta, kertooko? Helmi. Possuun ei koske koskapa ei ole siihen pienenä tottunut eikä pidä sen mausta. Olisihan tuota taustaa pitänyt jo nimestä jonkin verran tajuta.

Juteltiin sitten vähän tuosta poiskääntymisestä (totuuden nimissä pitää sanoa, että olisin voinut kysellä kuusi tuntia putkeen). Hän sanoi, että "joo, onhan varsinkin faijan puolen perhe vähän näreissään, eikä niin vähääkään. Mutta minkäs ne mulle mahtaa, mä olen iso tyttö ja saan tehdä mitä mä haluan."

Ilmeisesti suku ei ole pahimmasta änkyräpäästä kuitenkaan. Muuten saattaisi ruveta arveluttamaan, koskapa tässäkin talossa on parveke jolta voi jäisellä kelillä liukastua ja pudota kunniattomia luita katkoen.