Joo-o. Kyllähän minä ymmärrän että tässä maassa on muitakin huolia ja murheita kuin meikäläisen telkkarin näkyminen.

Jos sitä kuitenkin maksaa yli 500 dollaria siitä, että fudis näkyisi himassa, niin ei olettaisi että 36 tunnin sisään käyttäjätili olisi lopetettu kolmeen kertaan. Ilman syytä siis. Viimeisintä katkoilua ei pystytty edes puhelimella selvittämään kun ylläpito on jo himassa syömässä maissipuuroa. Että hei hei vaan Bolton-Everton ja Pool-ManU. Tokihan tämän netin kautta sain selville että eipä noissa juuri katsomista olisi ollut.

Asiakaspalvelua parhaimmillaan on se, että eilen kun lähetys taas pätkäisi niin firmasta laskutuspuolelta luvattiin soittaa että saataisiin asiat selviksi. Arvatkaa soittivatko ne? Sitten jos/kun niille antaa asiallisesti palautetta ihan päin *-ttua vetämisestä, on vastauksena joka kerta "asiakas on väärässä tai siis tää nimenomainen mun työhöni kuuluva seikka ei kyllä oikeastaan kuulukaan mulle jos se aiheuttaa mulle jotain työtä."

Täkäläiset yritykset eivät pysyisi viikkoa pystyssä länsimaissa. Ja se olisi niille turkulaisille ihan oikein.