Tällainen rasisti minä olen. Järjellä ajatellen minä tiedän, että tuskinpa tämän blogin tiimoilta syytettä saisin. Nobódyhän minä olen.

Joka ikiselle tarinalle/sattumukselle löydän tarvittaessa ainakin aihetodisteen. Se ei kuitenkaan välttämättä riitä. Tilastoihin perustuvista teksteistä lähdetään nykyään käräjille. Blogin laskeneissa kävijämäärissä on selkeä korrelaatio tiettyjen kannanottojeni kanssa. Mulla olisi jokunen uusi tarina kyllä kerrottavana, mutta mä en voi niitä kertoa koska "kiihottaminen kansanryhmää vastaan". Mä en voi tietää olisiko niiden kertominen nykyään laillista. edit: Kas kun sattuneesta syystä kerrotut tapahtumat tältä mantereelta olisivat... väritteisiä. Kerroinko muuten jo kuinka luokka-avustajani Prossy tuli ja haki tänään sähköhellan itselleen? Ihan on maksanut sovitusti osat ja kaikkea...

Ihan paska rasisti olen.

Joo, olen drama-queen. Kyllä. Mä en kuitenkaan halua yhtään enempää hankaluuksia itselleni, joten mä en vaan voi kertoa ihan suoraan mitä kuulen/näen. Tää on, after all, kuulkaas pikkuisen eri maailma.

Tämä on ihan suora seuraus tietyistä suomalaisista oikeuskäytänteistä. WWW-maailmaan esille asettaminen on pahasta, vrt. pahoinpitely 4 kk ehdollista/pään rääpiminen netissä 2v. etc. ehdotonta. Mulle sinänsä politiikka ei merkitse mitään. Sananvapaus sen sijaan merkitsee. Sillä väärässä olijallakin on oikeus mielipiteeseensä.

http://www.youtube.com/watch?v=BuD5pSYuqEY

Megadeth: Anarchy in The U.K. Ei nyt ruveta vääntämään näistä dilemmoista. Jos haluat lukea tekstin "oikein" sitä ei tarvitse selittää. Jos taas et... http://www.youtube.com/watch?v=iUzudrjFlzE

Apista. Anteeksi. En voi auttaa.