Meinaan keisareilta sun muilta. Mitä kaikkee kesäkuumalla voikaan harrastaa... Siellä on vissiin pidellyt keliä tänään?

Mitään, toistan mitään, uutisoimisen arvoista ei ole tässä päässä tapahtunut. Togolaisen ranskanopen kanssa sentään soiteltiin kahteen pekkaan luussia guitaroilla. Kyä mää sinne musiikkikauppaan taidan suunnata askeleeni tässä joskus. Luuttu pitää runoilijalla olla.

Kolleegat alkoivat tällä viikolla kyselemään notta miksi mä en käy "rauhoitetussa" tilassa lounastamassa? Vastasin professionaalina että tässä sapuskoidessa oppii parhaiten tuntemaan noi mukulat. Tuli Prossyn (mun luokka-avustaja. Sata-nolla parempi alkuope kuin mä.) kautta palautetta hankala-Carlin mutsilta. "Mä en käsitä miten Bwana sen tekee mutta meillä ei ole tarvinnut tapella enää kertaakaan kouluunlähtöä vastaan. Ja toi jätkä kirjoittaakin nykyään." Samoin mun luokassa on aina silloin tällöin alkanut olemaan liikennettä sisäänpäin, eli "mitä **ttua se oikein tekee? Ja miten?"

Huomatkaa toki että en mä tee edelleenkään mitään muuta kuin mitä normi-suomalainen-miesope tekee. Imen tuttipulloani ja venaan kuolemaa... Myös täällä pätee se vanha sääntö, että kyökin likkojen kanssa kannattaa olla väleissä. Nimimerkillä " Ihan oikea kanelinen korvalaaki oli aamulla odottamassa sopivanruskean kyljessä".

Omaa kehua. Äkkiä kynttilä vakan alle!

Iski se kutsumaton johtajavierailukin tällä viikolla. Epyktin jumalia puhuttiin ja siinähän oli aika luonnollinen paikka vetää "one god, many gods. One goddess, many goddesses." Kovin olin impressive ja crosscurricular. Nauratti, varsinkin juuri edellisenä päivänä olin Prossylle havahtunut että "saatana, yhtään kielioppia ei olla vielä vedetty."

Pinet apinatkin kiipeilivät pitkin seiniä tällä viikolla. Kirjaimellisesti. Ovat taas tottuneet kesän jäljiltä vilkastuneeseen liikenteeseen ja koittavat varastella mukuloiden välipaloja.

Kymmenen duunipäivää syyslomaan...

Koirat voivat hyvin, muijalla oli synttärit (lättyjä tein ja kannoin selkä vääränä ruusuja torppaan), U:n englantikin alkaa olemaan ymmärrettävää ja Mestareiden Liiga on työssäkäyvälle raskas paikka. Siinä ne tärkeimmät täältä. Siellä median mukaan tämän viikon tärkeimmät olivat homå-maanviljelijä ja kansanedustajien lottovoitto-unelmat. Mikä 14 (oikeasti 50 miljardia)...

Huomenna Merseysiden paikallinen.

Kivinen kirja kuittaa.