Aina vaan hassummaksi menee.

Sain meinaan management-teamin kirjanpitäjä jäseneltä eli siltä hiekkav**ulta virallisen oloisen kirjeen. Aiheella:

Aggressiivinen käytös.

Miksi?

Koska käännyin kesken kuudennenkymmenennen lauseensa pois toimistosta, taakseni sormellani osoittaen ja sanoen "I. Wasn't. Late." Katsokaas kun tuossahan meikäläistä pidettiin ihan suoraan paskanpuhujana/humpuukijannuna. Huolimatta niistä todistajista (mitä se muuten kertoo yhteisöstä jos luonnollisesti nuo itselleni hain?)

Olen jättänyt ko. muijan (mitä toi nyt olisi, mua kolme vuotta vanhempi) kahdesti aiemminkin haukkomaan henkeään "epäkunnioituksen" edessä, kokolailla samankaltaisista syistä. Siksipä kirjeessä oli maininta "these aggressive outbursts have happened before. If this doesn't stop we will take strict measures...)

Tällekin manööverilleni mulla on todistajat.

Em. kirjeessään ko. emäntä pitää edelleen kiinni näkemyksestään "Bwana oli myöhässä."

Meillä on nykyään kiertävä vartio johtajiston kokouksissa. Tiistaina hyvä ystäväni liikuntajuippi oli ollut miitingissä. Oli hänen vuoronsa. Olivat puhuneet, yleisesti, sisäänkirjautumisen ongelmista ja sitten ihan sattumalta meikäläisestäkin. Ko.maikalle oltiin selitetty "kääntyi pois kesken lauseen". Hän oli vastannut:"Olin opettajan huoneessa sinä aamuna. Bwana ei ollut myöhässä." With no effect.

En tiennyt tästä kokouksesta kun näytin kirjeen hepulle. Meinasi perseelleen lentää hän.

"What the fuck? Aggressive behaviour when you are right and don't take bullshit? Office trying to hide their tracks... My God."

+ muulla johtoryhmällä ei ole ilmeisesti siis tietoakaan ikäänkuin nimissään lähetetystä kirjeestä.

Ihan vitun hienoa hei. Mä olen joo paska jätkä noin muuten mutta valehtelija mä en ole. Pystyn mä myös olemaan aggressiivinenkin. Ihan keskiaikaisuuteen asti. Mä tiedän sen ja siksipä itseni olen myös hillinnyt.

Miksi se tuntuu aina menevän organisaatioissa silleen, että ihmiset ovat HR:ää varten eikä suinkaan siten kuin sen loogisesti luulisi olevan? Miksi Human Resourses-osastoille jotenkin luonnostaan tuntuu valikoituvan imbesillejä?

Ttu, neljä viikkoa puolitermin lomaan. Menen ottamaan aurinkoa ja jättämään jonkun päivän elämää Mombasaan.

http://www.youtube.com/watch?v=MJdWs9fj-2c