Huh. Tulihan se kesäloma viimeinkin.

Olin eilen illalla niin puhki että peti kutsui kymmeneltä. En edes lomanavajais kaljaa viitsinyt nassauttaa. Vanhaksi tässä kai siis on tullut.

Tuo toki palkitsi sitten tänä aamuna mukavalla lenkki-ähräys-uinti sessiolla. Lenkki nyt kylläkin oli mitä oli, noilla koiranperkeleillä oli taas moodina "olen unohtanut ihan kaikki lenkkeilytavat".

Sattuipa siinä Tessan kanssa myös ihan mielenkiintoinenkin kohtaaminen. Meitä vastaan tuli kahden hunnutetun ja about neljävuotiaan pikkuprinssin seurue. Tämä pikkupoika lähti tulemaan päälle, kiviä maasta poimien. Toimiensa ohessa hän ilmoitti tappavansa Tessan koska se on "filthy animal". Ensin herra kuitenkin kertoi vähän aikaa ratsastavansa tuolla beastilla. Äiti-täti kombo (?) ei puuttunut hepun riehumiseen mitenkään.

Oli vähän mykistynyt olo. Koitin kysyä että tietääkö arvon kullannuppu miten siinä koitoksessa oikeasti käy? "Tapantapan, tapantapan, tapantapan", vähän niinkuin Velipuolikuussa aikanaan oli vastauksensa. Mulle ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin todeta ääneen pikkumiehen olevan äärettömän typerä pikkupoika. Tuolla asenteella ja faktalla, että ne Mustakaavut eivät asiaan puuttuneet, tulee luonnonvalinta puuttumaan jossain vaiheessa peliin.

Mä en ymmärrä edelleenkään täkäläisen possen asennoitumista koiriin.

Jäsentelen jotain muuta tässä myöhemmällä jahka olen tämän sulatellut.