Mulla on kuulkaa veljet ja siskot ongelma.

Olen kyynistynyt. Pahasti.

Mustakin on tullut sellainen rasisti. Eivät ole kulttuurit mun päässäni relatiivissa eivät.

Olisi kuitenkin hirveän kiva jos mä saisin kertoa tuntemuksistani. Tämä blogi kun kuitenkin on ikäänkuin päiväkirja. "Niin se oli, niin se meni. Kiitos vähistä kommenteistanne."

Nyt ei kuitenkaan enää oikein uskalla rehellisesti kertoa minkälaista on elää Afrikassa. Voi olla että vievät pian putkaan Seutulasta. En katsokaas voi tietää kiihotanko kansanryhmää vastaan kirjoittamalla kokemuksistani Afrikasta. Varmaan kiihotan, mikäli lehtiä/tuomioistuimia pitää uskominen. Tars varmaan pestä nää rillit niin näkisi oikein.

Ai mistä mä nyt horisen? Googlaa 1.6.2011+sananvapaus.

Juu, on hyvät aatokset. Seitsemän kivaa ja yhdeksän kaunista. Haistakaa vittu.

Aion edelleen kertoa miten asiat ovat. Ok, toisaalta tunnen olevani kuin oopiumi-merkantti Kiinan redillä. Leipä ja tulevaisuus on kiinni Titanicissa. Täytyy vaan  hypätä ajoissa pois (ja se on moraalitonta. Arbeit macht frei-kylän leipuri-efektiä...) Toisaalta pitää kertoa että ei, ei se saatana toimi jos täysin puskasta toimitetaan klaaniväkeä kylmään. Ei kulttuuria pestä mäntysuovalla minuutissa pois.

Tää ei oo kuulkaa oikeasti helppoo. Rasismuksen välttely.